Handlingsforløp i BTI
Det overordna formålet med BTS-arbeidet er å bidra til at barn, unge og deira familiar får nødvendig hjelp så tidleg som muleg. Målgruppa for arbeid etter BTS-modellen er barn, unge og gravide som har behov for hjelp, støtte og oppmerksomheit i korte eller lengre periodar i livet. BTS-modellen skal kvalitetssikre heilskapleg og koordinert innsats frå involverte tenester utan at det vert brot i oppfølginga. BTS bidreg til tidleg innsats, samordning mellom ulike tenesteområde og medverknad.
Korleis
BTI-modellen deler arbeidet inn tre fasar:
- Identifisering
- Lokal innsats, i barnehagen/på skulen.
- Tverretatleg samarbeid
Basistenester, som barnehage og skule, har ei viktig rolle i BTS. Dette gjeld både å identifisere og å sette i verk tiltak tidleg. Oppgåva med identifisering er også eit ansvar for alle hjelpetenester (helsesjukepleiar, lege, PPT, ergo- og fysioterapeutar, og barnevern).
Tenester som er i kontakt med vaksne har eit spesielt ansvar med å identifisere barn som pårørande.
Samhandlingsmodellen er, som vist under, på fire nivå. Trykk på biletet for meir informasjon om BTS.
Vi har laga ein modell som viser ulike tiltak vi har på dei fire nivåa:
BTS i Sykkylven (PPTX, 90 kB)
Tabellen under har forferdeleg mange forkortingar. Nokre er i dagleg bruk og innarbeidde hos ein del, andre er nok heilt nye. Klikk på dei aktive lenkene for meir informasjon om tilboda vi har i Sykkylven.