Pasient- og brukerombudetMange som er i kontakt med helsetenesta har spørsmål om kva rettar dei har, eller treng hjelp til å finne ut korleis dei kan få den helsehjelpa dei har behov for. Pasient- og brukerombodet gir råd, rettleiing og støtte til pasientar, brukarar og pårørande. Publisert 28.11.2023 14.59 Sist endra 08.08.2025 10.17 Kva kan pasient- og brukerombodet hjelpe med?Du kan kontakte pasient- og brukerombodet dersom du: er misnøgd med helsehjelpa du har fått meiner du ikkje får oppfylt rettane dine som pasient, brukar eller pårørandetreng råd om korleis du kan klage eller søke pasientskadeerstatning ønsker hjelp til å forstå rettar og plikter treng støtte i dialog med tenestestaden Ombodet kan også bidra med konfliktløysing i enkelte saker. Tenestene er gratis Tenestene er gratis og tilgjengelege for alle. Du treng ikkje henvising for å ta kontakt, og du kan velje å vere anonym. Kontaktinformasjon - Møre og RomsdalDet er pasient- og brukerombud i kvart fylke, og for Møre og Romsdal kan du ta kontakt slik: Tlf: 70 57 09 00 / 40 50 16 00E-post: mr@pasientogbrukerombudet.no (ikkje send sensitive opplysningar på e-post)Postadresse: Postboks 212 Skøyen, 0213 OsloBesøksadresse: Astrupsgate 9, 6509 KristiansundNettside - Pasient- og brukerombudet