Står du i manntalet? Kommune og fylkestingsvalet 2023

Du må stå i manntallet dersom du skal stemme ved kommunestyrevalet og fylkestingsvalet 2023.
Her kan du undersøke om du står i manntalet for Sykkylven kommune:

•    På Sykkylven rådhus, servicetorget: fra 12.juli og fram til valgdagen 11. september
•    På Sykkylven bibliotek: fra 12.juli og fram til valgdagen 11. september

Dersom du meinar at du sjølv, eller nokon annan, uriktig har blitt innført i eller utelatt frå manntalet i kommunen, kan du kreve at valstyret rettar opp feilen. Kravet skal vere skriftleg og begrunna og må sendast snarast til:
Valstyret i Sykkylven, Kyrkjevegen 62, 6230 Sykkylven eller på e-post: postmottak@sykkylven.kommune.no

Sametinget sitt valmanntal

Sametinget sitt valmanntal skal leggast ut til offentlig ettersyn kvart valår, både når det er val til kommunestyre og fylkesting og val til sametinget.
Her kan undersøke om du står i kommunen sitt valmanntal til Sametinget:

•    På Sykkylven rådhus:  fra 12.juli og fram til valgdagen 11. september

Dersom du meinar at du sjølv, eller nokon annan, uriktig har blitt innført i eller utelatt fra sametinget sitt valmanntall, kan du kreve at sametinget rettar opp feilen.

Kravet skal være skriftlig og begrunna og kan sendast på epost:

samediggi@samediggi.no  eller pr. post til Sametinget, postboks 3, 9735 Karasjok.