Sykkylven kommune følg situasjon tett i høve ekstremvarselet «Ingunn»

Onsdag 31. januar treff ekstremvêret "Ingunn" distriktet vårt.  Sykkylven kommune er føre-var og ber innbyggarane om å ta alle forholdsreglar.

Artikkelen blir oppdatert fortløpande.

Oppdatert informasjon kl. 19.45

• Det blir ikkje undervisning i barne- og ungdomsskule i Sykkylven i morgon, onsdag 31. januar. Skulane, kulturskulen og SFO vert stengt.
  • Barnehagane held ope som normalt.
  • Legekontoret held ope som normalt.
  • Veret er pr no venta å opptre slik.

kl 11 i morgen formiddag - Vinden tiltar og har styrke på liten til full storm med sørlig retning.

Mellom kl 12 – 13 - På kysten viser prognosene full storm fra sør

Fra kl 14.00 viser prognosene orkan ved Stadt fra sørlig retning.

Fra kl 15 er det opp i orkan styrke i perioder, fortsatt fra sør.

Fra kl 16 dreier vinden på sørvest og prognosene viser orkan ved kysten, og vinden går mer inn over land.

Fra kl 19 orkan langs hele kysten i strekning fra Stadt til Frøya.

Fra kl 20 og utover kvelden liten storm.

kl 03.00 natt til torsdag - Ny vindøkning. Full storm med perioder med orkan fra vest. Dreier mot nordvest i tiden frem til kl 08.00 da vinden skal avta.

Sterkaste vind for vårt fylke er i perioden mellom kl 16 – 20.

Du kan følge versituasjonen på meterologisk institutt.

------------------------------------------------

Informasjon kl 16.30

Vi oppfordrer alle lag og foreninger om å avlyse organisert aktivitet utandørs på onsdag.

Kommunale skular og barnehagar går i utgangspunktet som normalt på onsdag. Dette blir vurdert fortløpande.

Vi ber folk generelt tenke over om ein må sikre gjenstandar som er lause utandørs.

I tilfelle bortfall av straum så vi ber alle om å ha lett tilgjengeleg batterilys/haudelykt, samt ev. anna ein har behov for.

Til slutt ber vi alle følge med på Sykkylven kommune si heimeside, og vår facebook side. Følg også med på oppdateringar i lokale media.